piątek, 2 sierpnia 2013

Tolerancja


6 komentarzy:

  1. Ha! Znalazłam cię ;D Wiktoria ma bloga... hmm :)
    Ślicznie rysujesz *.* Kocham, kocham, kocham.
    A pomysły z życia wzięte zawsze są najlepsze :D

    PS Jak dobrze jest wiedzieć, że nie tylko ja mam takie nienormalne życie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłaś ;> a któż ty bo słoneczko mi dziś umysł przygrzewa i skojarzyć nie mogę :D

      Usuń
  2. Łoj ludzie, ludzie. Tylko coś im nie przypasuje, to jeżdżą i hejtują po całości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a potem słuchaj człowieku ich wyżalań.. Pozdrawiam także ^^

      Usuń
  3. świetny blog :33 masz genialne pomysły, talent i trochę 'czarny' humor xdd bardzo mi się podobają twoje rysunki :33 dodaję do obserwowanych ;d

    OdpowiedzUsuń