poniedziałek, 17 lutego 2014

Leniwe nadrabianie zaległości, czyli omg już po feriach i o jejku walentynki

Tak bardzo leniwe i niestaranne rysunki, ale zaczyna się po mojemu mówiąc zawał (zawalenie tym wsyztskim) w szkole..

WALENTYNKI spędziłam o tak :D Marzenia się spełniają, w końcu mam gitarsko. Teraz tylko kwestia dopracowania gry, żeby to co zagram przypominało to co chciałam zagrać :D Więc zatkajcie uszy !


A ferie ? Lol już koniec, ja pamiętam jeszcze 1 lutego jak sobie powiedziałam ' co z tego że dziś nic nie zrobiłam, mam jeszcze całe dwa tygodnie IKS DE '. Tsa teraz wspominam se tylko te tygodnie, ale nie narzekam :) Były magiczne chwile, a dla magicznych chwil warto żyć...


Nie to że się nie wysypiam czy coś, po prostu licbaza tak na mnie działa :P

ALE SIĘ ROZPISAŁAM 


Wstawię taką magiczną nutkę bo dawno nic nie wstawiałam.



1 komentarz:

  1. Mi się dopiero ferie zaczęły! \o/ Komiksy jak zwykle świetne. c:

    OdpowiedzUsuń