piątek, 7 marca 2014

Dlaczego warto...

...czytać komentarze :D

To ja. Tak spostrzegam siebie przez większość czasu, czasami mam też wrażenie, że jestem tak spostrzegana przez innych ludzi (dowód w komiksie już wkrótce*). Są takie dni kiedy człowiek czuje się nabuczony na całe życie, bo za nudno, bo bez sensu, bo nic się nie chce..
Parę tygodni temu słuchałam sobie jakiś piosenek, szukałam czegoś nowego. Czasami jak nie mam co robić to po prostu czytam komentarze, zainteresował mnie jeden a mianowicie że w trzeciej minucie jest jakiś epic fail :D to co, człowieka kusi żeby to zobaczyć.. wyglądało to tak: wokalista na pierwszym planie, jest moc, jest powaga, jest agresja, w tle szalejący zespół i nagle gitarzyście, który zrobił energiczny obrót z gitarą, urywa się pasek i gitarka leci w powietrze XD nie wiem jak Was ale mnie to rozwaliło totalnie :D Teraz zawsze gdy się bucze przypominam to sobie i chce mi się śmiać, ten komentarz wygrał życie :D Idę sobie ulicą, śmieje się jak głupia, a spojrzenia ludu bezcenne.. Uh najdłuższy wpis bloga, może to dlatego że jest juz Was 104, wyświetleń coraz więcej, a na fb statystyki też ładnie się mają :) DZIĘKUJĘ :)
A Wam co poprawia humor ?
*czyt. jak mnie natchni




1 komentarz:

  1. Nieśmiertelny 9gag.com, z kotami na czele XD
    http://9gag.com/gag/a75q0zL/-look-at-me-i-m-hooman-hurr-durr
    http://9gag.com/gag/aLKR2Mz/this-cat-really-enjoys-its-bath
    Nie ma to jak siedzieć na wykładzie i nagle zacząć się śmiać do własnych kolan Pozdr ;)

    OdpowiedzUsuń