sobota, 5 kwietnia 2014

Pozdrowienia z Australii !

Mówiłam, że będzie o Australii to jest :D
Pamiętacie ten oto wpis Co ja śnię 2 ? Od tego momentu Australia pojawia się codziennie, na sprawdzianach, w książkach, w telewizji.. Ostatnio śniło mi się, że 'Australia' to odpowiedź do zadania na kartkówce z chemii.. Co jest nie tak :D? Ahh gdyby tylko nie te pająki..

bardzo australijska praca domowa

Ostatnio błąkam się tak po tej Australii na mapach Google :D Też tak podróżujecie ?
Pozdrawiam !



... a zamiast komiksu, oto proszę wilczek ! Pomijając ten pióropusz, co jest z nim nie tak, że ledwo co przypomina wilka?



2 komentarze:

  1. Hę 1/5? muszę przetrząsnąć bloga w poszukiwaniu odpowiedzi.
    Tylko nie spojleruj momentu!
    Apropossss dziwnych snów, śniło ci się kiedyś, że uciekasz przed klonami, skaczesz w przepaść, twój przyjaciel strzela cim w plery z łuku, a siła odrzutu tegoż wystrzału sprawia, że lądujesz na drugim końcu przepaści zostawiając klony w tyle?
    HA!
    Rysujesz STABILAMI? Nieźle, ja nie mam do tego szataństwa cierpliwości. Dobra, trochę jednak mam, bo czasym wykańczam nimi szczegóły. Akurat na tym polu są niezastąpione. No i mają tyle kolorów w zestawach, normalnie cała paleta! Puentą jest cena.
    Zgadam się, pióropusz ładniutki i te refleksy świetlne <3.
    Ja wię?
    Mi tam wilka przypomina. Machnij mu jakieś rozgwieżdżone tło!

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, zkądś znam takie sny...
    Co do wilka to jest śliczny, może ta długawa bródka wydłuża mu twarz?

    OdpowiedzUsuń