poniedziałek, 30 czerwca 2014

3 grosze


Serio, zazwyczaj słyszę że to ziomeczka będzie winna mi grosika a tu takie zaskoczenie ! :D


Tak, no niby jestem :) Wakacje się zaczęły, byłam na koncercie, niedługo kolejny wyjazd się szykuje ale tym razem na dłużej. Czujecie juz wakacje? Bo ja jakoś nie..


A tak poza tym to blog 15 czerwca miał urodzinki ! To już roczek nieciekawych przypadków życiowych jednopiątowejniebieskowłosej [uwielbiam to słowo]. Może malnął by ktoś jakiś urodzinowy arcik :P? Wysyłać możecie na fp na facebooku :)

A skoro już o facebooku mowa to załozyłam stronkę z moimi rysunkami, chętnych 
zapraszam ---> EireneikaArt.

4 komentarze:

  1. I ten szok w sklepie - bezcenne XD

    http://juliabezromea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. +Julia Nieznana zgadzam się

    OdpowiedzUsuń
  3. urzekła mnie ta rozdziawiona buźka :'D

    OdpowiedzUsuń