piątek, 8 sierpnia 2014

Combo post

Witam witam witam ! Leńkot mnie porwał i już myślałam, że na dobre. Ale trzeba to jakoś nadrobić.
Wakacje juz się prawie kończą, a człowiekowi nic się nie chce, nawet żeby spędzić je w jakiś ciekawy sposób. Ale na koloniach byłam ! Panie i Panowie przedstawiam Wam Człowieczą Trójkę !
Nie wiem czy widać dokładnie, ale powitajmy Człowieka Przerażonego Natrętnością  Sklepikarskich Sprzedawców, Człowieka SWAGu oraz CzłoWika Kompasa.
Człowiek Kompas nigdy się nie gubi !

Także no, a fotki z wyjazdu wrzucam na EireneikeArta (bloga) więc chętnych zapraszam.

Powracając do lenistwa i leniwych sentencji:


a także:


.. co nie zmienia faktu, że życie jest piękne.

Zapowiem także, że kilka kolejnych historyjek jest  już naszkicowane, czekać tylko na przypływ pracowitości.
Zaczęłam szyć małe postaci z AT jako breloczki do kluczy, czy czego tam chcecie :P Jakieś zamówienia? Podejmę wyzwanie :) Możecie zobaczyć je gdzieś tutaj ->klik<-

To może nuta na dziś? Zdecydowanie muzyka z Fairy Tail ! Od uśmiechu aż po łzy :P


To chyba wszystko na dziś, zaganiajcie mnie do roboty :)




4 komentarze:

  1. Ty chociaż gdzieś wyjechałaś XDD
    dum dum dum powracam na swojego bloga o komisach (po roku przerwy o ironio XD)
    wejdź i skomentuj!
    po-trochu-pasty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaa, FT <3 Mam tą muzykę na telefonie :D Wbiłam na Twoją stronę na facebooku, masz talent, dziewczyno! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, milo sie czyta, ciekawa technika rysowania.
    Zapraszam rowniez na mojego bloga, bazgrolkiolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń