czwartek, 1 czerwca 2017

Niespodzianka

*dla klimatu proszę włączyć tą oto muzyczkę --> super muzyczka*


     Nie wiem nawet jak zacząć... Cześć! Witam po 2 latach niebycia mnie tuti (oznacza to 'tutaj', tak sobie teraz mówię). Co się działo przez ten czas? Wszystko i nic. Aktualnie studiuję sobie w Poznaniu. A niebieskie włosy? Zmyły się, urosły i nie ma. Ale będą. Może dopiero na zimę, ale na pewno planuję do nich powrócić. Tytuł bloga zostanie taki sam :D
     Jenyyy, ale dziwnie mi się to rysowało, mam nadzieję, że przypomnę sobie ten styl :D Czy wracam na długo? A tego to nie wiem. Jak na razie mam nagromadzonych parę pomysłów, zobaczymy co z tego wyjdzie :> Dlaczego wróciłam? Ciągłe pretensje znajomych ' a bo już  nie prowadzisz bloga, trzeba było prowadzić' i taka mała tęsknota kiedy parę tygodni temu (robiłam wszystko żeby się nie uczyć) postanowiłam zajrzeć tu w statystyki i poodwiedzać znajome blogi ;)
   Nie będę się rozpisywać, chciałabym podziękować jeszcze tym, którzy wytrwali właśnie do tego posta, nie uciekli z obserwujących i nie odlajkowali stronki na fb :D Jesteście super! Także trzymajcie kciuki, coś nowego może pojawi się już niedługo :3

4 komentarze:

  1. A miałem ostatnio do Ciebie pisać i pytać, czy planujesz wrócić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma niebieskości? Są komisze?
    Nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń